Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1914
Title: Проблеми змісту підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до інноваційної педагогічної діяльності
Other Titles: Проблемы содержания подготовки будущих воспитателей дошкольных учебных заведений к инновационной педагогической деятельности
The problems of content of the future kindergarten teachers’training to implement innovational pedagogical activity
Authors: Чайка, Володимир Мирославович
Bibliographic description (Ukraine): Чайка, В. М. Проблеми змісту підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до інноваційної педагогічної діяльності / В. М. Чайка // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 2. – С. 33-39.
Issue Date: Feb-2012
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: інноваційна педагогічна діяльність
підготовка майбутніх вихователів
дошкільний навчальний заклад
зміст підготовки
Abstract: На основі аналізу наукової літератури, з’ясування специфіки діяльності вихователя дошкільного закладу визначено основні теоретичні підходи до структурування змісту його підготовки. Охарактеризовано основні принципи структурування навчального матеріалу дисциплін психолого-педагогічного циклу (системності, цілеспрямованості, прогностичності, технологічності, діагностичності, ранжування). Обґрунтовано підсистему методологічних, загальнотеоретичних, психолого-педагогічних і дидактико-технологічних знань і вмінь, які забезпечують здійснення інноваційної діяльності.
На основе анализа научной литературы, выяснения специфики деятельности воспитателя дошкольного учреждения определены основные теоретические подходы к структурированию содержания его подготовки. Охарактеризованы основные принципы структурирования учебного материала дисциплин психолого-педагогического цикла (системности, целеустремленности, прогнозируемости, технологичности, диагностичности, ранжирования). Обоснована подсистема методологических, общетеоретических, психолого-педагогических и дидактико-технологических знаний и умений, которые обеспечивают осуществление инновационной деятельности.
Analysis of scientific literature and specifics of kindergarten teachers’ activity has led to determining major theoretical approaches to structuring of kindergarten teachers’ training. The main principles of structuring of courses in Pedagogy and Psychology have been characterized. The subsystem of methodological, theoretical, psychological and pedagogical, didactic and technological subskills and skills to conduct innovational activity has been grounded.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1914
Copyright owner: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chajka.pdf266,16 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.