Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1917
Назва: Формування національної свідомості дітей дошкільного віку засобами народної іграшки
Інші назви: Формирование национального сознания детей дошкольного возраста средствами народной игрушки
Formation of national consciousness of children of pre-school age by means of folk toy
Автори: Греськова, Валентина Вікентіївна
Бібліографічний опис: Греськова, В. В. Формування національної свідомості дітей дошкільного віку засобами народної іграшки / В. В. Греськова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 2. – С. 51-55.
Дата публікації: лют-2012
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: національна свідомість
професійна підготовка педагогів
українська народна іграшка
етнорегіональна культура
Короткий огляд (реферат): На основі аналізу педагогічних джерел, методичної літератури та досвіду роботи розкривається потенціал та місце народної іграшки у формуванні національної свідомості дітей дошкільного віку. Показано, що дошкільний навчальний заклад має стати для дітей тим моральним середовищем, в якому цілеспрямовано будуть реалізовуватися завдання формування свідомої особистості.
На основе анализа педагогических источников, методической литературы и опыта работы раскрывается потенциал и значение народной игрушки в формировании национального сознания детей дошкольного возраста. Показано, что дошкольное учебное заведение должно стать для детей той нравственной средой, в которой целенаправленно будут реализовываться задачи формирования сознанательной личности.
On the basis of the pedagogical sources’ analysis methodological literature and exprrience of work, the potential and the place of folk toy in forming national consciousness of children of pre-school agehave been revealed. Pre-school educational institution should become that highly-moral environment for children, where the tasks of forming conscious personality will be purposefully realized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1917
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gruskova.pdf225 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.