Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1925
Title: Розвиток професійної свідомості майбутніх учителів
Other Titles: Развитие профессионального сознания будущих учителей
The development of professional self-conscience of future teachers
Authors: Фрейман, Мирослав
Bibliographic description (Ukraine): Фрейман, М. Розвиток професійної свідомості майбутніх учителів / М. Фрейман // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 2. – С. 95-100.
Issue Date: Feb-2012
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: учитель техніки й інформатики
семінарські заняття
дискусія
тренінгові заняття
пробний урок
Abstract: Розглянуто застосування ефективних методів навчання майбутніх вчителів техніки й інформатики на семінарських заняттях. Показано тренінгові заняття як важливу форму інтенсифікації підготовки студентів до творчої професійної діяльності.
Рассмотрено применение эффективных методов обучения будущих учителей техники и информатики на семинарских занятиях. Показаны тренинговые занятия как важная форма интенсификации подготовки студентов к творческой профессиональной деятельности.
The application of teaching methods of future technology and informatics teachers’ education at seminar classes has been analysed. Training lessons as an important form of intensification of student preparation to creative and professional activity have been presented.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1925
Copyright owner: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Frejman.pdf263,14 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.