Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1926
Назва: Роль вчителя у мотивації учня до трудового навчання
Інші назви: Роль учителя в мотивации ученика к трудовому обучению
The teacher’s role in motivating students to learning
Автори: Майовські, Ян
Бібліографічний опис: Майовскі, Я. Роль вчителя у мотивації учня до трудового навчання / Я. Майовскі // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 2. – С. 100-103.
Дата публікації: лют-2012
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: вчитель
трудове навчання
мотиваційна функція
Короткий огляд (реферат): Показано, що в керуванні процесами навчання в школі найважливіше завдання виконує вчитель. Творчий вчитель прагне до вдосконалення своєї дидактичної роботи з учнями так, щоб найкраще виконувати покладені на нього функції, однією з яких є функція мотиваційна. Звернено увагу на роль вчителя у дидактичному процесі, що організовується і свідомо керується педагогом, а також на суть мотиваційної функції в керуванні процесами шкільного навчання дітей.
Показано, что в управлении процессами обучения в школе главное задание выполняет учитель. Творческий учитель стремится к усовершенствованию своей дидактической работы с учениками так, чтобы наилучшим образом выполнять возложенные на него функции, одной из которых является функция мотивационная. Обращено внимание на роль учителя в дидактическом процессе, что организовывается и сознательно управляется педагогом, а также на сущность мотивационной функции в управлении процессами школьного образования детей.
It has been shown in the article that the main task in management of learning processes in school is played by the teacher. Creative teacher strives for development of his didactic activity with pupils so as to best perform his functions, one of which is motivational function. The author’s attention is paid to the role of a teacher in the didactic process, which is organized and managed by a pedagogue, as well as to the essence of motivational function in schooling management process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1926
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Majovski.pdf251,08 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.