Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19455
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorTOROP, KRISTINA-
dc.date.accessioned2021-06-11T09:38:20Z-
dc.date.available2021-06-11T09:38:20Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationTOROP K. ORGANIZATIONAL AND PEDAGOGICAL CONDITIONS OF EDUCATION OF PUPILS WITH INTELLECTUAL DISABILITIES IN THE CONDITIONS OF COMPETENCE APPROACH // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка 2021. № 1. C. 218–224uk_UA
dc.identifier.issn2311-6382-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19455-
dc.descriptionDOI 10.25128/2415-3605.21.1.25uk_UA
dc.description.abstractThe organizational and pedagogical conditions of teaching pupils with intellectual disabilities in terms of competence approach have been analyzed. It is indicated that it is a set of certain facts, circumstances, influences, processes that allow to manage the educational process, as a result of which the child's personality is formed, by means of pedagogical and didactic influences, in order to increase the efficiency of the educational process. The state of research of the problem in the modern scientific literature has been determined. The need to develop organizational and pedagogical conditions for teaching pupils with intellectual disabilities in a competency-based approach has been substantiated by creating a comfortable environment for knowledge, skills and abilities for productive and effective application in life, including: individual approach to pupils, use of modern technological advances and professional resources needed to interest children in learning, to maintain their interest in learning in the challenges of the XXI century. The main factors of formation of key competencies of pupils with intellectual disabilities have been identified.uk_UA
dc.description.abstractПроаналізовано організаційно-педагогічні умови навчання школярів з порушенням інтелектуального розвитку в умовах компетентнісного підходу. Вказано, що це сукупність певних, фактів, обставин, впливів, процесів, що дають змогу керувати освітнім процесом, у результаті якого формується особистість дитини, засобами педагогічних та дидактичних впливів, з метою підвищення ефективності освітнього процесу. Визначено стан дослідження проблеми в сучасній науковій літературі. Обґрунтовано, необхідність розроблення організаційно-педагогічних умов навчання школярів з порушенням інтелектуального розвитку в умовах компетентнісного підходу шляхом створення комфортного середовища для отримання знань, умінь і навичок для продуктивного та ефективного їх застосування у життєдіяльності, які передбачатимуть: індивідуальний підхід до учнів, використання сучасних технологічних досягнень і професійних ресурсів, необхідних для того, щоб зацікавити дітей до навчання, підтримувати їхній інтерес до пізнання в умовах викликів ХХІ століття. Виокремлено основні чинники формування ключових компетентностей школярів з порушеннями інтелектуального розвитку. .uk_UA
dc.description.abstractПроанализированы организационно-педагогические условия обучения школьников с нарушением интеллектуального развития в условиях компетентностного подхода. Указано, что это совокупность определенных, фактов, событий, действий, процессов, позволяющих управлять образовательным процессом, в результате которого формируется личность ребенка, средствами педагогических и дидактических воздействий, с целью повышения эффективности образовательного процесса. Определено состояние исследования проблемы в современной научной литературе. Обоснована необходимость разработки организационно-педагогических условий обучения школьников с нарушением интеллектуального развития в условиях компетентностного подхода путем создания комфортной среды для получения знаний, умений и навыков для продуктивного и эффективного их применения в жизнедеятельности, предусматривающие: индивидуальный подход к ученикам, использование современных технологических достижений и профессиональных ресурсов, необходимых для того, чтобы заинтересовать детей к обучению, поддерживать их интерес к познанию в условиях вызовов XXI века. Выделены основные факторы формирования ключевых компетентностей школьников с нарушениями интеллектуального развития.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectorganizational and pedagogical conditionsuk_UA
dc.subjectintellectual development disordersuk_UA
dc.subjectcompetence approachuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectорганізаційно-педагогічні умовиuk_UA
dc.subjectпорушення інтелектуального розвиткуuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectобразованиеuk_UA
dc.subjectорганизационно-педагогические условияuk_UA
dc.subjectнарушения интеллектуального развитияuk_UA
dc.subjectкомпетентностный подходuk_UA
dc.titleORGANIZATIONAL AND PEDAGOGICAL CONDITIONS OF EDUCATION OF PUPILS WITH INTELLECTUAL DISABILITIES IN THE CONDITIONS OF COMPETENCE APPROACHuk_UA
dc.title.alternativeОрганізаційно-педагогічні умови навчання школярів з порушенням інтелекту в умовах компетентнісного підходуuk_UA
dc.title.alternativeОрганизационно-педагогические условия обучения школьников с нарушением интеллекта в условиях компетентностного подходаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2021, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
26_Torop.pdf276,44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.