Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1946
Назва: Український художньо-дидактичний репертуар для труби
Інші назви: Украинский художественно-дидактический репертуар для трубы
Ukrainian art didactic repertoire for trumpet
Автори: Вакалюк, Петро Васильович
Бібліографічний опис: Вакалюк, П. В. Український художньо-дидактичний репертуар для труби / П. В. Вакалюк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство / редкол.: М. Станкевич, О. Голубець, Н. Урсу [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – Вип. 1. – С. 76-82.
Дата публікації: лют-2012
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: дидактичний репертуар
виконавець-практик
навчальна література для труби
Короткий огляд (реферат): У статті визначено етапність, жанрові моделі та склади, притаманні оригінальним художнім трубним дидактичним композиціям українських митців. Конкретизовано, що його творцями початково були педагоги-практики, згодом - фахові композитори з потужним педагогічним досвідом. Це зумовило синтез демократизму інтонацій, актуального технічно- інтонаційного арсеналу, педагогічної зумовленості та художньої вартості при багатстві жанрових різновидів та виконавських складів.
В статье определены этапность, жанровые модели и составы, присущие оригинальным художественным трубным дидактическим композициям украинских композиторов. Конкретизировано, что его создателями изначально были педагоги-практики, впоследствии - профессиональные композиторы с мощным педагогическим опытом. Это обусловило синтез демократизма интонаций, актуального технически-интонационного арсенала, педагогической обусловленности и художественной ценности при богатстве жанровых разновидностей и исполнительских составов.
In the article the phasing, and the genre model compounds inherent in the original art pipe didactic compositions of Ukrainian artists. Concretized, that its creators were originally pedagogical practices, then professional composers, with a strong teaching experience. This led to the synthesis of democracy intonation, the actual tech-tonal arsenal, educational and artistic value of conditionality in species richness of the genre and performing compositions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1946
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2012 № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vakalyk.pdf127,43 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.