Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1949
Назва: Музично-театральна творчість Анатолія Кос-Анатольського: від класики до розважального жанру
Інші назви: Музыкально-театральное творчество Анатолия Кос- Aнатольського: от классики к развлекательному жанру
Anatoliy Kos-Anatolskyi's musical-theatrical creativity: from classics to entertaining genre
Автори: Конончук, Володимир Остапович
Бібліографічний опис: Конончук, В. О. Музично-театральна творчість Анатолія Кос-Анатольського від класики до розважального жанру / В. О. Конончук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство / редкол.: М. Станкевич, О. Голубець, Н. Урсу [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – Вип. 1. – С. 92-101.
Дата публікації: лют-2012
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: розважальний жанр
академічна музика
стильові моделі
синтез
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена окремим аспектам музично-театральної творчості видатного українського композитора Анатолія Кос-Анатольського, а саме: прикладам імплантування стильових моделей розважального жанру в музику балетів «Орися» та «Сойчине крило», опери «Заграва», оперети «Весняні грози». Аналізуються окремі номери зазначених творів та визначається їхня роль в музично-драматургічному контексті.
Статья посвящена отдельным аспектам музыкально-театрального творчества выдающегося украинского композитора Анатолия Кос-Анатольского, а именно: примерам имплантации стилевых моделей развлекательного жанра в музыку балетов «Орыся», «Крыло сойки», оперы «Заграва», оперетты «Весенние грозы». В работе анализируются отдельные номера указанных произведений и определяется их роль в музыкально-драматургическом контексте.
The article is dedicated to separate aspects of musical-theatrical creativity of a prominent Ukrainian composer Anatoliy Kos-Anatolskyi, namely examples of implementing stylistic models of the entertaining music into the numbers of the ballets «Orysia» and «Jay's wing», opera «Glow», operetta «Spring thunderstorms», as well as the analysis and determination of the roles of these numbers in the general dramatic concept of these works.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1949
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2012 № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kononchyk.pdf393,4 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.