Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19616
Назва: Принцип жанрово-стильової ретроспекції в українських сюїтах другої половини ХХ століття
Інші назви: Принцип жанрово-стилевой ретроспективы в украинских сюитах второй половины ХХ века
PRINCIPLE OF GENRE-STYLISH RETROSPECTIVE VIEW IN UKRAINIAN SUITES OF THE SECOND HALF OF ХХ AGE
Автори: Довгань, П. В.
Бібліографічний опис: Довгань П. В. Принцип жанрово-стильової ретроспекції в українських сюїтах другої половини ХХ століття // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2012. № 3. С. 119–125.
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: сюїта
цикл
жанр
стиль
наслідування
реставрація
стилізація
міжкультурні взаємодії
сюита
жанр
стиль
воссоздание
реставрация
стилизация
межкультурные взаимодействия
suite
genre
cycle
style
inheritance
renovation
stylization
cross-cultural interactions
Серія/номер: Мистецтвознавство;
Короткий огляд (реферат): У статті зроблено спробу виокремити інструментальну сюїту в жанровій системі музики другої половини ХХ – початку ХХІ століття. Звернено увагу на зацікавлення до цього жанру композиторів і музикознавців, що призвело до збільшення обсягу нових, оригінальних творів, які відповідають інтелектуальним, духовним, соціокультурним та естетичним запитам сучасності. Засвідчено, що наріжне місце у цій системі посідають необарокові камерно-ансамблеві сюїти.
В статье сделана попытка выделить инструментальную сюиту в жанровой системе музыки второй половины ХХ – началу ХХІ века. Обращено внимание на заинтересованность к этому жанру композиторов и музыковедов, что привело к увеличению объема новых, оригинальных произведений, соответствующих интеллектуальным, духовным, социокультурным и эстетичным запросам современности. Засвидетельствовано, что главное место в этой системе занимают необароковые камерно-ансамбльные сюиты.
Urgency of the subject matter of the present article is connected with a special place of instrumental suite in a genre system of the music in the second half of the XX-th and the XXI-st century. The attention to this genre on part of composers and musical experts resulted in the increase of the new, original compositions, which corresponded to the intellectual, spiritual, socio-cultural and aesthetic needs of the modernity. Neo-baroque chamber ensemble suites are the foundation stones among them.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19616
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2012 № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DOVGAN.pdf224,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.