Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19696
Title: Музично-поетична взаємодія як основа композиції солоспіву (на прикладі творів В. Кіпи на слова Лесі Українки)
Other Titles: INTERACTION OF POETRY AND MUSIC AS A BASIS OF COMPOSITION OF SOLO SINGINGS (ON THE EXAMPLE OF WORKS BY V. KIPA ON LESIA UKRAINKA’S VERSES)
Authors: Цейко, Наталія
Bibliographic description (Ukraine): Цейко Н. Музично-поетична взаємодія як основа композиції солоспіву (на прикладі творів В. Кіпи на слова Лесі Українки) // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2009. № 2 (21). С. 49–57.
Issue Date: 2009
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Keywords: солоспів
музично-поетична взаємодія
резонуюча тенденція
авторизуюча тенденція
solo singing
musical-poetic interaction
vibrant trend
authorising trend
Series/Report no.: Мистецтвознавство;
Abstract: У статті розглядається музично-поетична організація творів в. кіпи на слова лесі Українки. В цьому ракурсі аналізуються солоспіви «Осінній плач», «Стояла я і слухала весну», «Хотіла б я піснею стати» та ін. ; вирізняються резонуюча та авторизуюча тенденції взаємодії слова та музики.
The musical-poetic organization of Vadim Kipa’s works on Lesia Ukrainka’s verses is examined in this publication. The solo singings «Autumn’s crying», «I stood and listened to the spring», «I would like to become a song», etc. are analysed in this foreshortening; the vibrant and authorising trends of the interaction of music and word are selected.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19696
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2009 № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsejko.pdf368,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.