Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19922
Назва: Міфотворчість засобами реклами у філософії Ролана Барта
Автори: Слюсар, Микола
Бібліографічний опис: Слюсар М. Міфотворчість засобами реклами у філософії Ролана Барта // Ціннісні орієнтири в сучасному світі: теоретичний аналіз та практичний досвід : збірник тез ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (13-14 травня 2021 р., м. Тернопіль). Тернопіль : Вектор, 2021. С. 249-251
Дата публікації: 21-тра-2021
Видавництво: Вектор
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19922
Розташовується у зібраннях:Ціннісні орієнтири в сучасному світі: теоретичний аналіз та практичний досвід

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
72_SLYuSAR.pdf63,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.