Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20030
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШлемкевич, С. Л.-
dc.date.accessioned2021-07-06T09:48:04Z-
dc.date.available2021-07-06T09:48:04Z-
dc.date.issued2020-05-05-
dc.identifier.citationШлемкевич С. Л. Знання чи інформованість: виклики нової педагогічної парадигми // Стратегія розвитку держави в умовах новітніх викликів міжнародному порядку: політичний, правовий, економічний, гуманітарний, екологічний виміри : збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (5 травня 2020 року). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. С. 109-111uk_UA
dc.identifier.isbn981-536-4324-12-3-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20030-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleЗнання чи інформованість: виклики нової педагогічної парадигмиuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Располагается в коллекциях:Стратегія розвитку держави в умовах новітніх викликів міжнародному порядку: політичний, правовий, економічний, гуманітарний, екологічний виміри

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
22_Shlemkevych.pdf49,19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.