Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20266
Title: Формування маркетингових стратегій в сучасних умовах
Authors: Ясінська, Марія
Bibliographic description (Ukraine): Ясінська М. Формування маркетингових стратегій в сучасних умовах / наук. кер. Л. Литвин // Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. Вип. 36. С. 28-31.
Issue Date: 2021
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20266
Appears in Collections:Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Вип. 36

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yasinska_Mariia.pdf151,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.