Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20476
Title: Дизайн туристичного середовища як засіб формування позитивного туристичного образу регіону (на прикладі Дніпропетровської області)
Other Titles: ДИЗАЙН ТУРИСТИЧЕСКОЙ СРЕДЫ КАК СПОСОБ ФОРМИРОВАНИЯ ПОЗИТИВНОГО ТУРИСТИЧЕСКОГО ОБРАЗА РЕГИОНА (НА ПРИМЕРЕ ДНЕПРОПЕТРОВСКОЙ ОБЛАСТИ).
DESIGN OF TOURIST ENVIRONMENT AS METHOD OF POSITIVE TOURIST IMAGE OF THE DNEPROPETROVSK REGION FORMING
Authors: Троценко, Олександра
Bibliographic description (Ukraine): Троценко О. Дизайн туристичного середовища як засіб формування позитивного туристичного образу регіону (на прикладі Дніпропетровської області) // Наукові записки Тернопільського національного педагогічногоуніверситету імені Володимира Гнатюка. Сер. Географія. Тернопіль :Тайп. №2 (випуск 30). 2011. C. 138-142.
Issue Date: 2011
Publisher: Тайп
Keywords: туризм
ринок туристичних послуг
дизайн
туристичне середовище
туристичний образ
туризм
ринок туристичних послуг
дизайн
туристическая середа
туристический образ
tourism
ourist services market
design
ourist environment
tourist image
Series/Report no.: Географія;
Abstract: Розглянуті шляхи підвищення туристичного образу Дніпропетровської області засобами дизайну туристичного середовища: брендінгу регіону, оформлення зовнішньої та внутрішньої зони, розробка та виготовлення рекламно-інформаційної та сувенірної продукції. Окреслено поняття дизайну туристичного середовища як діяльності та результату цієї діяльності щодо впорядкування простору, завдяки якому турист реалізує свої туристично-рекреаційні потреби. Визначені складові туристичного бренду регіонів та країн, місце рекламної продукції, географічної філателії, символіки міста Дніпропетровська
Рассмотрены пути улучшения туристического образа Днепропетровской области методами дизайна туристической среды: брендинга региона, оформления внутренней и внешней зон, разработки и изготовления рекламно-информационной и сувенирной продукции. Дано определение дизайну туристической среды как деятельности и результата этой деятельности по упорядочиванию пространства, благодаря которому турист реализует свои туристско-рекреационные потребности. Определены составляющие туристического бренда регионов и стран, место рекламной продукции, географической филателии, символики города Днепропетровска.
The ways of tourist image improvement of the Dnepropetrovsk area by the methods of design of tourist environment: brendinga region, registration of internal and external areas, development and making of publicity informative and souvenir products are considered. The constituents of tourist brand of regions and countries, place of publicity products, geographical philately, symbolism of city of Dnepropetrovsk, are certain.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20476
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Сер. Географія. 2011. №2 (випуск 30)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
005Trocenko.pdf269,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.