Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20643
Title: Психологічні особливості впливу реклами на мотиваційну сферу користувачів соціальних мереж
Authors: Тюпа, Олександр
Bibliographic description (Ukraine): Тюпа О. Психологічні особливості впливу реклами на мотиваційну сферу користувачів соціальних мереж / наук. кер. З. Адамська // Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. Вип. 36. С. 117-119.
Issue Date: 2021
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20643
Appears in Collections:Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Вип. 36

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tiupa.pdf173,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.