Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20643
Назва: Психологічні особливості впливу реклами на мотиваційну сферу користувачів соціальних мереж
Автори: Тюпа, Олександр
Бібліографічний опис: Тюпа О. Психологічні особливості впливу реклами на мотиваційну сферу користувачів соціальних мереж / наук. кер. З. Адамська // Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. Вип. 36. С. 117-119.
Дата публікації: 2021
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20643
Розташовується у зібраннях:Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Вип. 36

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tiupa.pdf173,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.