Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20737
Title: Китайська поезія у камерно-вокальних циклах українських митців першої третини ХХ століття у контексті імпресіоністичної та сецесійно- модерністичної естетики
Other Titles: Китайская поэзия в камерно-вокальных циклах украинских композиторов первой трети ХХ века в контексте импрессионистической и сецесийно-модернистичной эстетики
CHINESE POETRY IN VESTIBULE VOCAL CYCLES OF UKRAINIAN ARTISTS OF FIRST THIRD OF ХХ AGE IN CONTEXT IMPRESSIONISTIC AND SECESIYNOMODERNISTICHNOY OF AESTHETICS
Authors: Ван, Сі
Bibliographic description (Ukraine): Ван С. Китайська поезія у камерно-вокальних циклах українських митців першої третини ХХ століття у контексті імпресіоністичної та сецесійно- модерністичної естетики // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2010. № 1. С. 99–105.
Issue Date: 2010
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Keywords: китайська поезія
камерно-вокальна творчість
поетичне першоджерело
орієнталізм
стильові орієнтири
модернізм
китайская поэзия
камерно-вокальное творчество
поэтический первоисточник
ориентализм
стилевые ориентиры
модернизм
Chinese poetry
vocal works
poetic fountainhead
Orientalism
style guidelines
modernism
Series/Report no.: Мистецтвознавство;
Abstract: У статті розглянуто стильові орієнтири та особливості поетичних опосередкувань текстів давніх китайських поетів в українській камерно-вокальній музиці початку ХХ століття на прикладі творчості І.Белзи, Б.Лятошинського, А Рудницького та В.Балтаровича з позицій синтезу регіональних, європейських традицій та індивідуального авторського стилю.
В статье расматриваются стилевые ориентиры и особенности поэтических опосредствований текстов древних китайских поэтов в украинской камерно-вокальной музыке начала ХХ века на примере творчества И. Бэлзы, Б. Лятошинского, А. Рудницкого и В. Балтаровича с позиций синтеза региональных, европейских традиций и индивидуального авторского стиля.
The article made review style goals and features of embodiments of poetic texts of ancient Chinese poets in the Ukrainian vocal music of the twentieth century in the writings of I. Belza, B. Liatoshynsky, A. Rudnitsky and V. Baltarovych in terms of synthesis of regional, European traditions and individual author’s style.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20737
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2010 № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VAN_SI.pdf354,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.