Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20741
Название: Віртуальна субкультура сучасних дітей в контексті піраміди потреб А. Маслоу
Другие названия: Modern Children’s Virtual Subculture in the Context of A. Maslow’s Pyramid of Needs
Авторы: Сіткар, Віктор Ілліч
Библиографическое описание: Сіткар В. І. Віртуальна субкультура сучасних дітей в контексті піраміди потреб А. Маслоу // Освіта та розвиток обдарованої особистості : щоквартальний науково-методичний журнал. Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2021. № 2 (81), II квартал. С. 25-34
Дата публикации: 2021
Издательство: Інститут обдарованої дитини НАПН України
Ключевые слова: сучасні діти
вікова субкультура
«цифрові потреби»
піраміда Маслоу
інформаційний простір
віртуальна соціалізація
ІТ-субкультура
modern children
age subculture
“digital needs”
Maslow's pyramid
information space
virtual socialization
IT subculture
Краткий осмотр (реферат): У статті зазначено, що сучасні цифрові технології стають важливим інструментом впливу на світогляд особистості, формування її інтересів, поглядів і потреб. Інформаційне суспільство дає змогу легко задовольнити будь-які інформаційні потреби. Глобальна Інтернет-мережа приваблює дітей, підлітків, молодь та інші категорії людей як зручне і доступне джерело різної інформації. Нова картина світу, що формується в підростаючих поколінь завдяки електронним засобам, призводить до певних змін у психології: інший механізм сприйняття світу, специфічні ціннісні орієнтації, несподівані способи самореалізації особистості тощо. Нині діти сприймають Інтернет не як набір технологій, а як середовище проживання. Це вже не окрема віртуальна реальність, а частина їхнього життя. У статті здійснено спробу зобразити «цифрові потреби» в контексті віртуальної субкультури, застосовуючи схему, що відображає піраміду потреб за А. Маслоу.
The article investigates the modern digital technologies issue as an important tool for influencing the worldview of a personality, the interests, views and needs formation. The information society makes it easy to meet any information needs. The World Wide Web attracts children, adolescents, young people and others as a convenient and accessible source of information. The new picture of the world, which is formed in the younger generations through gadgets, causes certain changes in psychology: a different world perception mechanism, specific value orientations, unexpected self-realization ways, etc. Today, children perceive the Internet not as a set of technologies, but as a living environment. This is no longer a separate virtual reality, but a part of their lives. The generation under 12 was born in the era of gadget domination. Adults still remember time when this was not possible, while children do not imagine themselves without electronic means of communication. Nowadays, children get into the gadget sooner than they come home from the maternity hospital. An attempt has been made to depict “digital needs” in a virtual subculture context using a scheme that reflects the pyramid of needs according to A. Maslow.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20741
ISSN: 2309‑3935
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Sitkar_Victor_Modern_Childrens_Virtual.pdf935,54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.