Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2085
Назва: Проектно-технологічна діяльність як фактор адаптації майбутнього вчителя технологій і креслення до професійно-педагогічної діяльності
Інші назви: Проектно-технологическая деятельность как фактор адаптации будущего учителя технологий и черчения к профессионально-педагогической деятельности
Projective-technological activity as a factor of the adaptation of the future teacher of technologies and drawing to the professional pedagogical activity
Автори: Моштук, Василь Васильович
Бібліографічний опис: Моштук В. В. Проектно-технологічна діяльність як фактор адаптації майбутнього вчителя технологій і креслення до професійно-педагогічної діяльності [Текст] / В. В. Моштук// Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. - Тернопіль : ТНПУ, 2012. - № 3. - С. 7-13.
Дата публікації: сер-2012
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: адаптація
умови адаптації
процес адаптації
проектно-технологічна діяльність
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Систематизовано підходи до поняття «адаптація», конкретизовано його сутність. Виявлено структурні компоненти адаптації особистості, здійснено їх характеристику. Розкрито важливість успішної адаптації студентів у їх фаховому становленні. Висвітлено особливості адаптації майбутніх вчителів технологій і креслення до професійно-педагогічної діяльності. Проаналізовано умови адаптації студентів у процесі організації та здійснення проектно-технологічної діяльності. Розроблено теоретичні основи процесу адаптації майбутніх педагогів. Визначено критерії оцінки ефективності процесу адаптації.
Систематизированы подходы к понятию «адаптация», конкретизирована его сущность. Обнаружены структурные компоненты адаптации личности, осуществлена их характеристика. Раскрыта важность успешной адаптации студентов в их профессиональном становлении. Отражены особенности адаптации будущих учителей технологий и черчения к профессионально-педагогической деятельности. Проанализированы условия адаптации студентов в процессе организации и осуществления проектно-технологической деятельности. Разработаны теоретические основы процесса адаптации будущих педагогов. Определенно критерии оценки эффективности процесса адаптации.
Approaches to the concept of adaptation are systematized, its essence is specified. Structural components of adaptation of personality are found, its characteristics is made. The importance of successful adaptation of students in their professional development is solved. Features of adaptation of future teacher of technologies and drawing to vocational-educational activity is covered. Conditions of adaptation of students in a process of organization and implementation of project-technological activity have been analyzed. Theoretical basis of a process of adaptation of future teachers are developed. Criteria of estimation of efficiency of process of adaptation are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2085
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mochuk.pdf283,53 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.