Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2089
Назва: Інформативна компетентність студентів непрофільних спеціальностей: результати констатаційного експерименту
Інші назви: Информационная компетентность студентов непрофильных специальностей: результаты констатационного эксперемента
Analysis of the informational competence of the students of the non-core specialties: results of statement experement
Автори: Гусак, Анна Леонідівна
Бібліографічний опис: Гусак А. Л. Інформативна компетентність студентів непрофільних спеціальностей: результати констатаційного експерименту [Текст] / А. Л. Гусак / Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. - Тернопіль : ТНПУ, 2012. - № 3. - С. 29-34.
Дата публікації: сер-2012
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: інформативна компетентність
моніторинг
рівень сформованості інформативної компетентності
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано необхідність проведення аналізу рівня сформованості інформативної компетентності студентів непрофільних спеціальностей. Проаналізовані навчальні плани освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр вищих навчальних закладів (ВНЗ) України. Визначено поняття «інформативна компетентність», «рівень» сформованості інформативної компетентності». Висвітленні проблеми оцінки рівнів сформованості інформативної компетентності студентів непрофільних спеціальностей.
Обоснована необходимость проведения анализа уровня сформированности информационной компетентности студентов непрофильных специальностей. Проанализованы учебные планы образовательно-квалификационного уровня бакалавр вузов Украины. Определено понятие «информационная компетентность», «уровень сформированности информационной компетентности». Освещены проблемы оценки уровней сформированности информационной компетентности студентов непрофильных специальностей.
The necessity of considering the level of formation of informational competence of the students of the non-core specialties is grounded. It is analyzed the curricula of educational qualification of Bachelor of higher education in Ukraine. The concepts of «informational competence», «level of informational competence» are defined. The problem of evaluation of levels of informative non-core competencies students specialtiesare highlighted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2089
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
gusak.pdf254,63 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.