Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20991
Назва: Теорії масової комунікації як різновид соціального спілкування
Інші назви: Теория массовой коммуникации как разновидность социального общения
The theory of mass communication as a form of social communication
Автори: Фурманкевич, Наталія Михайлівна
Бібліографічний опис: Фурманкевич Н. М. Теорії масової комунікації як різновид соціального спілкування // Соціальні комунікації : збірник наукових статей. Тернопіль : Терно-граф, 2012. С. 35–39.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Терно-граф
Ключові слова: засоби масової комунікації
засоби масової інформації
громадська думка,
прес-посередництво
прес-служба
прес-реліз
средства массовой коммуникации
средства массовой информации
общественное мнение
пресс-посредничество
пресс-служба
пресс-релиз
facilities of mass communication
facilities of mass information
public opinion
pressmediation
press-service
press-release
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються комунікація як явище, класична парадигма комунікації, а також основні функції засобів масової комунікації щодо комунікативного простору суспільства.
В статье рассматриваются коммуникация как явление, классическая парадигма коммуникации, а также основные функции средств массовой коммуникации, относительно коммуникативного пространства общества.
In the article communication are considered as phenomenon, classic paradigm of communication, and also basic functions of facilities of mass communication, is examined in relation to communicative space of society.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20991
Розташовується у зібраннях:Соціальні комунікації [Медіапростір] 2012. Вип. 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Furmankevych.pdf195,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.