Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2107
Назва: Особливості впливу сім’ї на естетичне виховання дітей на Закарпатті у 20–30-ті роки ХХ століття
Інші назви: Особенности влияния семьи на процесс эстетического воспитания детей на Закарпатье в 20–30-е годы ХХ века
Features of the family influence on the process of aesthetic education of children in Transcarpathia in the 20–30 years of the twentieth century
Автори: Мочан, Тетяна Михайлівна
Бібліографічний опис: Мочан, Т. М. Особливості впливу сім'ї на естетичне виховання дітей на Закарпатті у 20-30-ті роки ХХ століття / Т. М. Мочан // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 3. – С. 47-51.
Дата публікації: тра-2012
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: естетичне виховання
естетична діяльність
сім’я
батьки
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Висвітлено роль та особливості впливу сім’ї як соціального інституту на естетичне виховання дітей на Закарпатті у 20–30-ті роки ХХ ст. та участь батьків у мистецькій діяльності школярів. Акцентовано увагу на форми та зміст естетичного виховання дітей в родині, що стали вирішальним фактором впливу на формування їх естетичних смаків. Розкрито взаємодію школи і родини у формуванні естетичної культури школярів. Узагальнено історичний досвід педагогічної просвіти батьків, сімейних традицій і звичаїв щодо виховання особистості та забезпечення її естетичного розвитку.
Освещены роль и особенности влияния семьи на эстетическое воспитание детей на Закарпатье в 20–30-е годы ХХ века и участие родителей в творческой деятельности школьников. Акцентируется внимание на формы и содержание эстетического воспитания детей в семье, которые влияют на формирование их эстетических вкусив. Раскрыто взаимодействие школы и семьи в формировании эстетической культуры школьников. Обобщен исторический опит педагогического просвещения родителей, семейных традиций и обрядов относительно воспитания личности и обеспечение ее эстетического воспитания.
The article deals with the role and impact of family characteristics as a social institution on the aesthetic education of children in Transcarpathia in 20–30-years of the twentieth century and parental involvement in artistic activities of students. The attention is drawn to the form and content of the aesthetic education of children in the family that have crucial influence on the formation of their taste. The interaction of school and family in the formation of aesthetic culture of students is revealed. The historical experience of pedagogical education of parents, family traditions and customs of individual education and provision of aesthetic development are generalized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2107
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mochan.pdf241,3 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.