Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21081
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorIvanio, Y. Y.-
dc.date.accessioned2021-09-20T06:16:27Z-
dc.date.available2021-09-20T06:16:27Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationIvanio Y. Y. TECHNOLOGY OF THE 8TH-9TH GRADERS’ TRAINING FOR CAREER CHOICE OF THE «MAN – ART IMAGE» TYPE: THE EXPERIMENT’S RESULTS // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2012. № 5. C. 20–26.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21081-
dc.description.abstractIThere has been characterized the author’s technology of the 8th–9th graders’ training for career choice of the «man – art image» type that provides for the creation of an adequate organizational and pedagogical environment based on a career-oriented elective course and a complex of educational extracurricular activities. There has been revealed the influence of experimental factors on each of the five structural components of the pupils’ career choice readiness: motivational and evaluative, cognitive, practical, self-evaluative.uk_UA
dc.description.abstractОхарактеризовано авторську технологію підготовки учнів 8–9 класів до вибору професій типу «людина – художній образ», яка передбачає створення адекватного організаційно-педагогічного середовища на основі факультативного курсу профорієнтаційного спрямування та комплексу виховних позаурочних заходів. Виявлено вплив експериментальних факторів на кожний із чотирьох структурних компонентів готовності учнів до вибору професії: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, практичний, самооцінювальний.uk_UA
dc.description.abstractОхарактеризовано авторскую технологию подготовки учащихся 8–9 классов к выбору профессий типа «человек – художественный образ», которая предусматривает создание адекватной организационно-педагогической среды на основе факультативного курса профориентационного направления и комплекса воспитательных внеурочных мероприятий. Выявлено влияние экспериментальных факторов на каждый из четырех структурных компонентов готовности учащихся к выбору профессии: мотивационно-ценностный, когнитивный, практический, самооценочный.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectcareer choice technologyuk_UA
dc.subjectcareer choice readinessuk_UA
dc.subject«man – art image» career typeuk_UA
dc.subjectтехнологія підготовки до вибору професіїuk_UA
dc.subjectготовність до вибору професіїuk_UA
dc.subjectтип професій «людина – художній образ»uk_UA
dc.subjectтехнология подготовки к выбору профессииuk_UA
dc.subjectготовность к выбору профессииuk_UA
dc.subjectтип профессий «человек – художественный образ»uk_UA
dc.titleTECHNOLOGY OF THE 8TH-9TH GRADERS’ TRAINING FOR CAREER CHOICE OF THE «MAN – ART IMAGE» TYPE: THE EXPERIMENT’S RESULTSuk_UA
dc.title.alternativeТехнологія підготовки учнів 8–9 класів до вибору майбутньої професії типу «людина – художній образ»: результати експериментуuk_UA
dc.title.alternativeТехнологія підготовки учнів 8–9 класів до вибору майбутньої професії типу «людина – художній образ»: результати експериментуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 5

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
IVANIO.pdf229,93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.