Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21094
Назва: CLASS TEACHER’S GENDER CULTURE
Інші назви: Ґендерна культура класного керівника
Гендерная культура классного руководителя
Автори: Gogol-Savriy, M. V.
Бібліографічний опис: Gogol-Savriy M. V. CLASS TEACHER’S GENDER CULTURE // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2012. № 5. C. 39–44.
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: gender approach
gender socialization
pedagogical reflection
professional and pedagogical culture
management culture
ґендерний підхід
ґендерна соціалізація
педагогічна рефлексія
професійно- педагогічна культура
культура управління
гендерный подход
гендерная социализация
гендерная рефлексия
профессионально-педагогическая культура
культура управления
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): The article considers the gender approach in the professional culture of a class teacher. The nature, levels and sublevels of class teacher’s gender culture development are defined. Taking into consideration the concepts of leading researchers, the essence of components of class teacher’s gender culture is discovered according to the levels of its development as professional and educational activity. Proceeding from the results of the diagnostics of class teachers’ gender culture at comprehensive schools, the insufficient foundation of gender approach conceptual tasks in the national education system was noted.
Розглянуто ґендерний підхід у професійній культурі класного керівника. Визначено сутність, рівні, підрівні розвитку ґендерної культури педагога ‒ класного керівника. З урахуванням концепцій провідних дослідників розкрито зміст компонентів ґендерної культури класного керівника відповідно до рівнів її розвитку як професійно-педагогічної діяльності. На основі результатів проведеної діагностики рівня ґендерної культури класних керівників загальноосвітніх шкіл відзначено недостатню обґрунтованість концептуальних завдань ґендерного підходу у вітчизняній системі освіти.
Рассмотрен гендерный подход в профессиональной культуре классного руководителя. Определена сущность, уровни, подуровни развития гендерной культуры педагога – классного руководителя. С учетом концепций ведущих исследователей раскрыто содержание компонентов гендерной культуры классного руководителя в соответствии с уровнями ее развития как профессионально-педагогической деятельности. На основе результатов проведенной диагностики уровня гендерной культуры классных руководителей общеобразовательных школ указана недостаточная обоснованность концептуальных задач гендерного подхода в отечественной системе образования.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21094
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
GOGOL-SAVRIY.pdf276 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.