Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2116
Назва: Організація процесу запам’ятовування нового лексичного матеріалу на основі віртуального навчального середовища
Інші назви: Организация процесса запоминания нового лексического материала на основе виртуальной учебной среды
The organisation of memorising process of new foreign language lexical material by means of virtual learning environment
Автори: Терещук, Віта Григорівна
Бібліографічний опис: Терещук, В. Г. Організація процесу запам'ятовування нового лексичного матеріалу на основі віртуального навчального середовища / В. Г. Терещук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 3. – С. 96-101.
Дата публікації: тра-2012
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: віртуальне навчальне середовище
віртуальна реальність
мимовільне запам’ятовування
довільне запам’ятовування
самообраз
гратуальна віртуальна реальність
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Показано особливості процесу запам’ятовування нових лексичних одиниць. Обґрунтовано ефективність використання засобів віртуального середовища для навчання іншомовної лексики. Розкрито суть поняття «віртуальне навчальне середовище», визначено його основні характеристики, значимі у контексті формування іншомовної лексичної компетенції.
Показаны особенности процесса запоминания новых лексических единиц. Обоснована эффективность использования средств виртуальной среды для обучения иноязычной лексики. Раскрыта сущность понятия «виртуальная учебная среда», определены ее основные характеристики, существенные при формировании иноязычной лексической компетенции.
In the article the peculiarities of memorization of new lexical items are revealed, the efficiency of using virtual learning environment in order to teach foreign vocabulary is substantiated. The concept of virtual reality and its main characteristics which are relevant in the context of foreign language lexical competence formation are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2116
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Terecshuk1.pdf267,65 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.