Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2120
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМуніч, Нелла Володимирівна-
dc.date.accessioned2012-10-05T10:20:13Z-
dc.date.available2012-10-05T10:20:13Z-
dc.date.issued2012-05-
dc.identifier.citationМуніч, Н. В. Вивчення ландшафтознавчих понять у курсі шкільної географії: теоретико-методологічний аспект / Н. В. Муніч // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 3. – С. 117-124.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2120-
dc.description.abstractПроаналізовано етимологію поняття «ландшафт», шляхи визначення понять, наукові пошуки місця ландшафтознавчих понять в географічній науці. З’ясовано зміст поняття як психолого-педагогічної категорії, що сприяє пізнанню об’єктів і явищ об’єктивної дійсності. Розглядаються теоретико-методологічні аспекти формування ландшафтознавчих понять у процесі навчання географії, метою якого є формування ландшафтного мислення.uk_UA
dc.description.abstractАнализируются этимология понятия «ландшафт», пути определения понятий, научные поиски места ландшафтоведческих понятий в географической науке. Раскрывается содержание понятия как психолого-педагогической категории, которая способствует познанию объектов и явлений объективной действительности. Рассматриваются теоретико-методологические аспекты формирования ландшафтоведческих понятий в процессе обучения географии, целью которых является формирование ландшафтного мышления.uk_UA
dc.description.abstractEtymology of the term «landscape», ways of concepts definition, scientific searches of landscape concepts place in geographical science are analyzed. Maintenance of concept is found out as a psychological and pedagogical category, contributing to knowledge of objective reality objects and phenomena. The theoretical and methodological aspects of landscape concepts forming in the process of geography studies, the purpose of which is forming of landscape thinking, are considered.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectландшафтuk_UA
dc.subjectформування понятьuk_UA
dc.subjectмисленняuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.titleВивчення ландшафтознавчих понять у курсі шкільної географії: теоретико-методологічний аспектuk_UA
dc.title.alternativeИзучение ландшафтоведческих понятий в курсе школьной географии: теоретико-методический аспектuk_UA
dc.title.alternativeInvestigation of the landscape notions in the course of the school geography: theoretical-methodological aspectuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Munich.pdf287,41 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.