Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2120
Title: Вивчення ландшафтознавчих понять у курсі шкільної географії: теоретико-методологічний аспект
Other Titles: Изучение ландшафтоведческих понятий в курсе школьной географии: теоретико-методический аспект
Investigation of the landscape notions in the course of the school geography: theoretical-methodological aspect
Authors: Муніч, Нелла Володимирівна
Bibliographic description (Ukraine): Муніч, Н. В. Вивчення ландшафтознавчих понять у курсі шкільної географії: теоретико-методологічний аспект / Н. В. Муніч // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 3. – С. 117-124.
Issue Date: May-2012
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: ландшафт
формування понять
мислення
навчання
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Проаналізовано етимологію поняття «ландшафт», шляхи визначення понять, наукові пошуки місця ландшафтознавчих понять в географічній науці. З’ясовано зміст поняття як психолого-педагогічної категорії, що сприяє пізнанню об’єктів і явищ об’єктивної дійсності. Розглядаються теоретико-методологічні аспекти формування ландшафтознавчих понять у процесі навчання географії, метою якого є формування ландшафтного мислення.
Анализируются этимология понятия «ландшафт», пути определения понятий, научные поиски места ландшафтоведческих понятий в географической науке. Раскрывается содержание понятия как психолого-педагогической категории, которая способствует познанию объектов и явлений объективной действительности. Рассматриваются теоретико-методологические аспекты формирования ландшафтоведческих понятий в процессе обучения географии, целью которых является формирование ландшафтного мышления.
Etymology of the term «landscape», ways of concepts definition, scientific searches of landscape concepts place in geographical science are analyzed. Maintenance of concept is found out as a psychological and pedagogical category, contributing to knowledge of objective reality objects and phenomena. The theoretical and methodological aspects of landscape concepts forming in the process of geography studies, the purpose of which is forming of landscape thinking, are considered.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2120
Copyright owner: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Munich.pdf287,41 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.