Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21230
Назва: THE CONTENT AND STRUCTURE OF READINESS TO PROFESSIONAL FOREIGN LANGUAGE INTERCOURSE
Інші назви: Зміст і структура готовності до професійного іншомовного спілкування
Содержание и структура готовности будущих агрономов к профессиональному иностранному общению
Автори: Humenchuk, A. J.
Бібліографічний опис: Humenchuk A. J. THE CONTENT AND STRUCTURE OF READINESS TO PROFESSIONAL FOREIGN LANGUAGE INTERCOURSE // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2012. № 5. C. 80–86.
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: readiness to professional foreign language intercourse
structure of readiness to professional foreign language intercourse
готовність до професійного іншомовного спілкування
структура готовності до професійного іншомовного спілкування
готовность к профессиональному иностранному общению
структура готовности к профессиональному иностранному общению
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): The content of the notion «readiness to professional foreign language intercourse», which determines the aim and result of professional language training, is considered, and its place in the structure of personality of a future professional is defined. The structure of the notion «readiness to professional foreign language intercourse» is established, the content of its main constituents is disclosed and the criteria of its formation are specified.
Розглянуто зміст поняття «готовність до професійного іншомовного спілкування», що визначає мету і результат професійної іншомовної підготовки, та встановлено її місце в структурі особистості майбутнього спеціаліста. Визначено структуру готовності до професійного іншомовного спілкування, розкрито зміст її компонентів та уточнено критерії сформованості.
Рассмотрено содержание понятия «готовность к профессиональному иностранному общению», что определяет цель и результат профессиональной языковой подготовки, и обозначено ее место в структуре личности будущего специалиста. Определена структура готовности к профессиональному иностранному общению, раскрыто содержание ее основных компонентов и уточнено критерии сформированости.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21230
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
HUMENCHUK.pdf217,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.