Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21278
Title: Природа Малого Полісся: своєрідність та проблеми охорони
Other Titles: ПРИРОДА МАЛОГО ПОЛЕСЬЯ: СВОЕОБРАЗНОСТЬ И ПРОБЛЕМЫ ОХРАНЫ
UNIQUE OF NATURE OF SMALL POLISSYA
Authors: Чиж, Ольга
Bibliographic description (Ukraine): Чиж О. Природа Малого Полісся: своєрідність та проблеми охорони // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Сер. Географія. Тернопіль : Тайп. 2010. №1 (27). С. 173-177.
Issue Date: 2010
Publisher: Тайп
Keywords: Мале Полісся
природа
ландшафт
охорона природи
унікальність
Малое Полесье
природа
ландшафт
охрана природы
уникальность
Small Polissya
nature
landscapes
nature protect
unique
Series/Report no.: Географія;
Abstract: Розглянуто своєрідну, а інколи й унікальну природу Малого Полісся, його належність до природних смуг, а також особливості охорони природи Малого Полісся та створення в його межах національного природного парку «Мале Полісся»; показано, що більш доцільним є віднесення Малого Полісся до смуги лісостепу, або широколистих лісів.
Рассмотрена уникальная природа Малого Полесья, его сложность распространения к природным зонам, особенности охраны природы Малого полесья та сооружение на его территории национального природного парка «Малое Полесье».
The original and sometimes unique nature of Small Polissya, its belonging to the natural bars and also features of conservancy Small Polissya and national natural park «Small Polissya» creation on its territory, in particular to foreststeppe, platyphyllous and bars of the mixed coniferous-platyphyllous forests are considered in this article.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21278
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Сер. Географія. 2010. №1 (випуск 27)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chizh.pdf8,5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.