Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21595
Назва: Проблеми організації ринку туристичних послуг Тернопільської області
Інші назви: ПРОБЛЕМЫ ОРГАНИЗАЦИИ РЫНКА ТУРИСТИЧЕСКИХ УСЛУГ ТЕРНОПОЛЬСКОЙ ОБЛАСТИ.
PROBLEMS OF ORGANIZATION THE TOURIST MARKET IN TERNOPIL REGION
Автори: Качурівська, Надія
Камінський, Богдан
Бібліографічний опис: Качурівська Н., Камінський Б. Проблеми організації ринку туристичних послуг Тернопільської області // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Сер. Географія. Тернопіль : Тайп. 2010. №2. С. 148-151.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Тайп
Ключові слова: туристична послуга
туристичний потенціал
ринок туристичних послуг
туристичний продукт
туристичний потік
туристическая услуга
туристический потенциал
рынок туристических услуг
туристический продукт
туристический поток
tourist services
tourist potential
the market of tourist services
tourist product
the tourist flow
Серія/номер: Географія;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто основні теоретико-методологічні аспекти дослідження ринку туристичних послуг Тернопільської області. Визначено основну класифікацію туристичних послуг у зв’язку із роллю кожної послуги у формуванні туристичного продукту регіону. Проведено аналіз туристичного потенціалу Тернопільської області. Визначено роль загальних і регіональних чинників у формуванні ринку туристичних послуг. Здійснено аналіз компонентних та територіальних сегментів ринку туристичних послуг Тернопільської області. Проведено туристичне районування Тернопільської області та здійснено аналіз сучасної та перспективної спеціалізації туристичних районів за особливостями туристичних попиту і пропозиції, рівнем сучасного та можливого споживання туристичних послуг, наявністю туристичних ресурсів.
В статье рассмотрены основные теоретико-методологичиские аспекты исследования рынка туристических услуг Тернопольской области. Определена основная классификация туристических услуг в связи с ролью каждой услуги в формировании туристского продукта региона. Проведен анализ туристического потенциала Тернопольской области. Определенно роль общих и региональных факторов в формировании рынка туристических услуг. Осуществлен анализ компонентных и территориальных сегментов рынка туристических услуг Тернопольской области. Проведено туристическое районирование Тернопольской области и осуществлен анализ современной и перспективной специализации туристических районов за особенностями туристических спросу и предложению, уровнем современного и возможного потребления туристических услуг, наличием туристических ресурсов.
The article examines the main theoretical aspects of research methodological tourism market in Ternopil region. The basic classification of tourist services in connection with each service's role in shaping the region's tourism product. The analysis of the tourism potential of the Ternopil region. Certainly role of general and regional factors in forming of market tourist services. The analysis of component and territorial segments market tourist services of the Ternopil area is carried out. The tourist districting of the Ternopil area is conducted and the analysis of modern and perspective specialization of tourist districts is carried out after the features tourist demand and supply, level of modern and possible consumption tourist services, presence of tourist resources.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21595
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Сер. Географія. 2010. №2 (випуск 28)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kachurivskaya.pdf338,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.