Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21616
Title: Аналіз проблеми становлення молодшого школяра як суб'єкта учбової діяльності
Authors: Кормило, Оксана
Bibliographic description (Ukraine): Кормило О. Аналіз проблеми становлення молодшого школяра як суб'єкта учбової діяльності // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2009. № 4. C. 18–22.
Issue Date: 2009
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: У статті актуалізується проблема становлення особистості молодшого школяра як суб Єкта учбової діяльності. Розгляд молодшого школяра як суб ’єкта учбової діяльності здійснюється у межах концептуального підходу, розробленого 3. Карпенко, за яким суб Єктність є способом реалізації' людиною свого духовного потенціалу, що репрезентує її вроджену здатність до саморозвитку і самовизначення у просторі мотиваційно-ціннісних відношень.
В статье рассматривается проблема становления личности младшего школьника как субъекта учебной деятельности. Младший школьник как субъект учебной деятельности анализируется в контексте концептуального подхода, разработанного 3. Карпенко, где субъектность — это способ реализации человеком своего духовного потенциала, что представляет его врожденную способность к саморазвитию и самоопределению в пространстве мотивационно- цен ност ных отношений.
The article is actualized the issue of identity as a subject of primary school pupils learning activity. Review of primary school pupils as a subject of learning activity carried out within the conceptual approach developed by Z. Karpenko, in which subjectivity is the way for human to realize his spiritual potential, which represents its inherent ability to self-determination in the space ofmotivational-valueble relationships.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21616
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kormylo.pdf3,99 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.