Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21624
Назва: Лексико-граматичний підхід до вивчення слова як складова мовного і мовленнєвого розвитку молодших школярів
Автори: Каліш, Валентина
Собко, Валентина
Бібліографічний опис: Каліш В., Собко В. Лексико-граматичний підхід до вивчення слова як складова мовного і мовленнєвого розвитку молодших школярів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2009. № 4. C. 63–68.
Дата публікації: 2009
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються теоретичні основи та пропонуються практичні прийоми і засоби, реалізації' лексико-граматичного підходу до вивчення слова в початковому шкільному курсі української мови, спрямовані на формування в молодших школярів мовних знань і мовленнєвих умінь та навичок, розвиток образного і логічного мислення.
В статье раскрываются теоретические основы и предлагаются практические приёмы и средства реализации лексико-грамматического подхода к изучению слова в начальном курсе украинского языка направленные на формирование в младших школьников языковых знаний и речевых умений и навыков, развитие образного и логического мышления.
The authors write about theoretical principles and practical methods and ways of realization of lexical and grammatical approach to word learning al the elementary level of Ukrainian school course are offered. They are directed on forming primary pupils' language knowledge and language skills and habits, the development of‘figurative and logical thinking.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21624
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kalish_Sobko.pdf4,75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.