Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21633
Назва: Формування функціонального трилінгвізму в умовах взаємозв’язаного навчання мов
Автори: Девлетов, Ремзи
Бібліографічний опис: Девлетов Р. Формування функціонального трилінгвізму в умовах взаємозв’язаного навчання мов // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2009. № 4. C. 84–87.
Дата публікації: 2009
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються проблеми формування функціонального трилінгвізму та змішання мов в умовах навчання кримськотатарської, російської та української мов учнів кримськотатарських шкіл. Автор досліджує шляхи реалізації двомовного навчання, його цілі та завдання.
В статье рассматриваются проблемы формирования функционального трилингвизма и сметания языков в условиях обучения крымскотатарскому, русскому и украинскому языкам учащихся крымскотатарских школ. Автор исследует пути реализации двуязычного обучения, его цепи и задачи.
in work actual problems of formation functional threelingual and confusions of languages in conditions of training Crimea Talar, Russian and Ukrainian languages of learning Crimea Tatar’s schools are considered. The author investigates wy of realization of bilingual training, its purpose and a problem.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21633
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Davlietov.pdf3,03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.