Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21677
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГишка, Надія-
dc.date.accessioned2021-10-07T10:44:00Z-
dc.date.available2021-10-07T10:44:00Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationГишка Н. Уміння вчитися як психолого-педагогічна проблема // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2009. № 4. C. 177–180.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21677-
dc.description.abstractУ статті міститься інформація про основні поняття проблеми «уміння вчитися». Розкривається суть поняття «ключова компетентність початкової освіти», її значення для навчання.uk_UA
dc.description.abstractВ статье содержится информация об основных понятиях проблемы «умение учиться». Раскрывается сущность понятия «ключевая компетентность начального образования», его значение для обучение.uk_UA
dc.description.abstractThis article contains information about basic concepts of the problem «ability to learn». They describe the essence of the concept of «core competence of primary education», its importance for learning.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleУміння вчитися як психолого-педагогічна проблемаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Hyshka.pdf3,18 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.