Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21746
Title: Переваги використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі організації самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів
Authors: Воропай, Наталія
Bibliographic description (Ukraine): Воропай Н. Переваги використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі організації самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2009. № 5. C. 89–96.
Issue Date: 2009
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: У статті розкривається питання використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі організації самостійної роботи майбутніх фахівців, зокрема початкової ланки освіти. Впровадження у навчальний процес інформаційно-комунікаційних технологій, які можуть сприяти ефективності інноваційних педагогічних технологій, а також підняти на новий рівень традиційні форми навчального процесу, є одним із перспективних напрямів підвищення якості освіти в умовах Болонського процесу.
В статье раскрывается вопрос использования информационно-коммуникационных технологий в процессе организации самостоятельной работы будущих специалистов, в частности начального звена образования. Внедрение в учебный процесс информационно-коммуникационных технологий, которые могут оказывать содействие эффективности инновационных педагогических технологий, а также поднять на новый уровень традиционные формы учебного процесса, есть одним из перспективных направлений повышения качества образования в условиях Болонского процесса.
The article opens the question of the use of informative-communicative technologies in process of organization of independent work of future experts, particularly of initial link of education. Introduction in educational process the informative-communicative technologies, which can assist efficiency of innovative pedagogical technologies and also lift on a new level traditional forms of educational process, is one of perspective directions to improve the quality of education in Bologna process conditions.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21746
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VOROPAI.pdf2,52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.