Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21763
Title: Моделювання педагогічних ситуацій як засіб підготовки майбутніх учителів початкової школи до соціалізації учнів
Authors: Тафінцева, Світлана
Bibliographic description (Ukraine): Тафінцева С. Моделювання педагогічних ситуацій як засіб підготовки майбутніх учителів початкової школи до соціалізації учнів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2009. № 5. C. 137–141.
Issue Date: 2009
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: У статті визначено можливості моделювання педагогічних ситуацій як засобу підготовки майбутніх учителів до соціалізації учнів початкової школи, проаналізовано види педагогічних ситуацій у практиці вищого навчального закладу.
В статье определены возможности моделирования педагогических ситуаций как средства подготовки будущих учителей к социализации учеников начальной школы, проанализированы виды педагогических ситуаций в практике высшего ученого заведения.
The peculiarities of modelling of pedagogical situations as a mean of preparation of the future teachers to socializing of the primary school pupils are determined in the article, the kinds of pedagogical situations in the practice of higher educational institution are analyzed.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21763
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TAFINTsEVA.pdf291,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.