Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21773
Title: Християнсько-антропологічний підхід до педагогічної діяльності: інноваційність як повернення до істини
Authors: Матківська, Інна
Bibliographic description (Ukraine): Матківська І. Християнсько-антропологічний підхід до педагогічної діяльності: інноваційність як повернення до істини // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2009. № 5. C. 166–170.
Issue Date: 2009
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Ретроспективний погляд на історію людства як на месіанський процес зумовлює педагогічну доцільність християнсько-антрополонічного підходу до педагогічної діяльності. Інноваційний зміст її сотеріологічного характеру передбачає становлення майбутнього фахівця як благочестивої особи. Розкрито зміст запропонованої концепції антропологічної парадигми.
Ретроспективный взгляд на историю человечества как на мессианский процесс обуславливает педагогическую целесообразность христианско-антропологического подхода к педагогической деятельности. Инновационный смысл ее сотериологического характера предполагает становление будущего специалиста как благочестивой личности. Раскрыто содержание, предложенной концепции антропологической парадигмы.
The retrospective look at the history of mankind as a messianic process causes the pedagogical usefulness of the Christian-anthropological approach to teaching. Innovation sense of soteriological nature involves the formation of future specialist as devout person. The contents, proposed the concept of an anthropological paradigm.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21773
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MATKIVSKA.pdf288,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.