Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21818
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГлузман, Неля-
dc.date.accessioned2021-10-11T11:22:52Z-
dc.date.available2021-10-11T11:22:52Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationГлузман Н. Особистісно-орієнтований та індивідуально-творчий підходи до професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 1. C. 8–13.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21818-
dc.description.abstractУ статті обгрунтовується необхідність особистісно-орієнтованого й індивідуально-творчого підходів до професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи, визначені умови та дидактичні принципи'їх успішної реалізації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleОсобистісно-орієнтований та індивідуально-творчий підходи до професійної підготовки майбутніх учителів початкових класівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hluzman.pdf202,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.