Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21927
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБерьозкіна, Ірина-
dc.date.accessioned2021-10-12T12:08:15Z-
dc.date.available2021-10-12T12:08:15Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationБерьозкіна І. Особливості створення інформаційних технологій навчання для математичної підготовки майбутніх інженерів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 2. C. 39–43.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21927-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості педагогічної взаємодії викладача математики і студентів (майбутніх інженерів) у системі «викладач–комп’ютер–студент» при навчанні математичних дисциплін та розроблені педагогічні умови впровадження ІТ в математичну підготовку. Розроблені вимоги до вибору психолого-педагогічних теорій навчання з використанням ІТ в математичній підготовці майбутніх інженерів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleОсобливості створення інформаційних технологій навчання для математичної підготовки майбутніх інженерівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Berozkina.pdf309,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.