Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21928
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКорчевська, Наталя-
dc.date.accessioned2021-10-12T12:12:22Z-
dc.date.available2021-10-12T12:12:22Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationКорчевська Н. Зарубіжні педагоги про підручник як засіб формування в учнів бажання вчитися: історіографія проблеми // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 2. C. 44–50.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21928-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу проблеми формування в учнів бажання вчитися за допомогою підручника. Аналізується внесок зарубіжних педагогів минулого у проблему мотиваційного забезпечення навчальних книг. Висвітлюються їхні ідеї стосовно трьох аспектів навчальної книги: змісту навчального матеріалу, способів його організації та оформлення підручника.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleЗарубіжні педагоги про підручник як засіб формування в учнів бажання вчитися: історіографія проблемиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Korchevska.pdf325,75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.