Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21974
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавчук, Людмила-
dc.date.accessioned2021-10-13T07:44:24Z-
dc.date.available2021-10-13T07:44:24Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationСавчук Л. Модель підготовки майбутніх економістів до самостійної навчально-пізнавальної діяльності засобами інформаційних технологій // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 2. C. 103–108.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21974-
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання результативності моделі формування самостійної навчально- пізнавальної діяльності майбутніх економістів та педагогічні умови її ефективності. Основний акцент зроблено на аналізі результатів дослідження та методів, критеріїв об’єктивного оцінювання навчальних досягнень студентів. Серед засобів навчання значна увага приділена презентаціям, комп’ютерним програмам, тестам.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleМодель підготовки майбутніх економістів до самостійної навчально-пізнавальної діяльності засобами інформаційних технологійuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Savchuk.pdf558,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.