Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22086
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАрестенко, Валерій-
dc.contributor.authorРоманишина, Людмила-
dc.date.accessioned2021-10-18T05:40:55Z-
dc.date.available2021-10-18T05:40:55Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationАрестенко В., Романишина Л. З досвіду формування інформаційної компетентності майбутніх учителів хімії в педагогічному університеті // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 3. C. 26–29.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22086-
dc.description.abstractУ статті розглядаються шляхи забезпечення інформаційної компетентності майбутнього вчителя хімії під час навчально-виховного процесу. До них віднесено: залучення на заняттях з неорганічної і органічної хімії, педагогіки, психології, хімічної технології, вікової фізіології та методики викладання хімії комп’ютера, комп’ютерних програм, створення студентами навчальних і контролюючих програм.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleЗ досвіду формування інформаційної компетентності майбутніх учителів хімії в педагогічному університетіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Arestenko_Romanyshyna.pdf306,71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.