Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22111
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВишнівський, Роман-
dc.date.accessioned2021-10-18T08:07:26Z-
dc.date.available2021-10-18T08:07:26Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationВишнівський Р. Іван Франко про зміст навчання у школі // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 3. C. 79–82.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22111-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу творів І. Я. Франка розкрито його погляди щодо змісту навчання у школі, його оцінка тогочасних підручників та програм. Акцентується увага на інформативному та діяльнісному компонентах змісту навчання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleІван Франко про зміст навчання у школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vyshnivskyi.pdf314,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.