Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2221
Название: Відображення національної ментальності у сучасній хоровій музиці на основі трансформованої української пісенності
Другие названия: Отражение национальной ментальности в современной хоровой музыке на основе трансформированной украинской песенности
The Reflection Of National Mentality In The Modern Choral Music On A Basis Of A Transformed Ukrainian Songs
Авторы: Драганчук, Вікторія Миколаївна
Библиографическое описание: Драганчук, В. М. Відображення національної ментальності у сучасній хоровій музиці на основі трансформованої української пісенності / В. М. Драганчук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство / редкол.: М. Станкевич, О. Голубець, Н. Урсу [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2012. – Вип. 2. – С. 49–53. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публикации: 2012
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: кордоцентризм
волепрагнення
українська національна ментальність
музична мова
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається художнє відображення «вольового» та «сердечного» елементів української національної ментальності у сучасній хоровій музиці на основі трансформованої пісенності на прикладі кантати Лесі Дичко «Червона калина». Аналізується взаємодія вказаних ментальних елементів. Зроблені висновки про синтез «лицарського» волепрагнення і «материнського» кордоцентризму, втілених в українській пісенності та в її художній трансформації у сучасній музиці.
В статье рассматривается художественное отражение «волевого» и «сердечного» элементов украинской национальной ментальности в современной хоровой музыке на основе трансформированной песенности на примере кантаты Леси Дычко «Красная калина». Анализируется взаимодействие указанных ментальных элементов. Сделаны выводы о синтезе «рыцарского» стремления к воле и «материнского» кордоцентризма, воплощенных в украинской песенности и в ее художественной трансформации в современной музыке.
The art reflection of «volitional» and «cardiac» elements of Ukrainian national mentality in modern choral music on a basis of transformed songs on the example of Lesya Dychko's cantata «Red viburnum» is examined in the article. The cooperation of the indicated mental elements is analysed. The conclusions about the synthesis of «knight's» volitional aspiration and «maternal» cardiocentrism incarnate in Ukrainian songs and in her art transformation in modern music are written.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2221
Владелец авторского права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2012 № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
dragan.pdf101,1 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.