Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2222
Title: Глухівська співоча школа як підгрунтя вітчизняної професійної вокально-хорової освіти у XVIII столітті
Other Titles: Глуховская певческая школа как основа отечественного профессионального вокально-хорового образования в XVIII веке
Glukhiv Singing School As The Basis Of Native Professional Vocal And Choral Education In The XVIIITH Century
Authors: Бермес, Ірина Лаврентіївна
Bibliographic description (Ukraine): Бермес, І. Л. Глухівська співоча школа як підгрунтя вітчизняної професійної вокально-хорової освіти у XVIII столітті / І. Л. Бермес // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство / редкол.: М. Станкевич, О. Голубець, Н. Урсу [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2012. – Вип. 2. – С. 53–59. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2012
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: Глухівської школи співу
спів
Abstract: У статті визначено значущість феномену Глухівської школи співу в соціокультурних процесах ХУШ ст. З'ясовуються засади функціонування школи, її традиції
В статье предопределена значимость феномена Глуховской школы пения в социокультурных процессах ХУШ ст. Выясняются принципы функционирования школы, ее традиции.
The article defines the significance of Glukhiv singing school phenomenon in the sociocultural process of the XVIIIth century. It also deals with the principles of the school functioning and its traditions.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2222
Copyright owner: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2012 № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
bermes.pdf107,34 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.