Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22362Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Криськів, Мирослава Йосипівна | - |
| dc.date.accessioned | 2021-10-19T12:41:26Z | - |
| dc.date.available | 2021-10-19T12:41:26Z | - |
| dc.date.issued | 2008 | - |
| dc.identifier.citation | Криськів М. Й. Наступність у вивченні української мови між середньою і вищою ланками освіти // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 4. C. 111–116. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22362 | - |
| dc.description.abstract | У статті обґрунтовано необхідність наступності між шкільним курсом української мови та курсом «Українська мова за професійним спрямуванням», що читається у вищих навчальних закладах, за всіма змістовими лініями — мовною, мовленнєвою, соціокультурною та діяльнісною, за всіма видами мовленнєвої діяльності (сприймання і відтворення чужих та створення власних висловлювань в усній і письмовій формі), розглянуто умови, дотримання яких сприятиме успішному досягненню основної мети навчання — підвищенню мовленнєвої компетентності майбутніх спеціалістів. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.publisher | ТНПУ ім. В. Гнатюка | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | Педагогіка; | - |
| dc.title | Наступність у вивченні української мови між середньою і вищою ланками освіти | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 4 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Kryskiv.pdf | 329,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.