Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22396
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШандрук, Лариса-
dc.date.accessioned2021-10-20T06:41:56Z-
dc.date.available2021-10-20T06:41:56Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationШандрук Л. Рефлексивно-інноваційний потенціал майбутнього вчителя: пошуки шляхів реалізації // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 4. C. 170–174.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22396-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема формування рефлексивно-інноваційного потенціалу майбутнього вчителя. Пропонуються принципи побудови відповідної педагогічної технології та умови їх реалізації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleРефлексивно-інноваційний потенціал майбутнього вчителя: пошуки шляхів реалізаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Shandruk.pdf317,19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.