Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2241
Title: Сюїтний цикл: до проблеми теорії жанру
Other Titles: Сюитный цикл: к проблеме теории жанра
Suite cycle: to problem of theory of genre
Authors: Довгань, Петро Володимирович
Bibliographic description (Ukraine): Довгань, П. В. Сюїтний цикл: до проблеми теорії жанру / П. В. Довгань. // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство / редкол.: М. Станкевич, О. Голубець, Н. Урсу [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2012. – Вип. 2. – С. 135–146. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2012
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: історіографія
сюїта
Abstract: У статті висвітлюється місце інструментальної сюїти у жанровій системі музики ХХ століття. Звертається увага на значний обсяг нових оригінальних творів, зумовлених здатністю відповісти на інтелектуальні, духовні, соціокультурні та естетичні запити сучасності.
В статье освещается место инструментальной сюиты в жанровой системе музыки ХХ века. Обращается внимание на значительный объем новых оригинальных произведений, способных ответить на интеллектуальные, духовные, социокультурные и эстетичные запросы современности.
In the article lights up the place of instrumental suite in the genre system of music of ХХ age. Special attention to this genre, applies on the considerable volume of new original works, predefined ability to answer upon intellectual, spiritual, социокультурные and aesthetically beautiful requests of contemporaneity.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2241
Copyright owner: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2012 № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dovgan.pdf116,36 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.