Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22425
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКреденець, Неля-
dc.date.accessioned2021-10-20T08:19:21Z-
dc.date.available2021-10-20T08:19:21Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationКреденець Н. Методологія формування професійної компетентності фахівців: досвід сучасної української педагогіки // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 5. C. 21–26.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22425-
dc.description.abstractУ статті висвітлено досвід української педагогіки у компетентно-модернізаційній системі підгонки кадрів спеціалістів. Аналізуються наукові роботи українських педагогів, що присвячені методології формування професійної компетентності майбутніх спеціалістів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleМетодологія формування професійної компетентності фахівців: досвід сучасної української педагогікиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kredenets.pdf342,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.