Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2242
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМаксименко, Дмитро Петрович-
dc.date.accessioned2012-11-19T07:44:00Z-
dc.date.available2012-11-19T07:44:00Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМаксименко, Д. П. Інтерпретаційні засади концерту для саксофона з оркестром Олександра Глазунова / Д. П. Максименко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство / редкол.: М. Станкевич, О. Голубець, Н. Урсу [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2012. – Вип. 2. – С. 143–147. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2242-
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню оригінальності задуму та способу його втілення у першому російському концерті для саксофона з оркестром, його стилістичним рисам. Здійснено порівняльну характеристику двох інтерпретаційних версій - американського саксофоніста Ежена Руссо та грецького - Теодора Керкезоса. Вони суттєво відрізняються між собою як за манерою виконання, так і в сенсі темпово-агогічних прочитань окремих розділів, розумінні їх драматургічного навантаження.uk_UA
dc.description.abstractСтатья посвящена изучению оригинального замысла и принципов его воплощения в первом русском концертном произведении академического направления для саксофона с оркестром, его стилистических черт. Осуществлена сравнительная характеристика двух во многом противоположных интерпретаций - американского саксофониста Эжена Руссо и греческого - Теодора Керкезоса. Обе интерпретации существенно отличаются друг от друга как манерой и стилем исполнения, так и в плане темпово-агогических прочтений отдельных разделов, их драматургических функций.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the studying of genre of the saxophonic concerto as a first XX-century composition of the concert form of the poem type. The specific poetic and stylistic features of this composition are analyzed. The connection between Glasunov' musical language and modern tendencies of ХХ century musical art (neostilistic feturres) s observed. ПЄ comparative features of the two different snterpretations are obsersed (an american saxophonist E. Russo and Greek saxophonist T. Kerkezos).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectсаксофонuk_UA
dc.subjectагогікаuk_UA
dc.subjectкомпозиціяuk_UA
dc.titleІнтерпретаційні засади концерту для саксофона з оркестром Олександра Глазуноваuk_UA
dc.title.alternativeИнтерпретационные принципы концерта для саксофона с оркестром Александра Глазуноваuk_UA
dc.title.alternativeWterpretation of Alexandr Glasunov' concerto for saxophone and symphonic orchestrauk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2012 № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
maksumenko.pdf109,11 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.