Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2242
Title: Інтерпретаційні засади концерту для саксофона з оркестром Олександра Глазунова
Other Titles: Интерпретационные принципы концерта для саксофона с оркестром Александра Глазунова
Wterpretation of Alexandr Glasunov' concerto for saxophone and symphonic orchestra
Authors: Максименко, Дмитро Петрович
Bibliographic description (Ukraine): Максименко, Д. П. Інтерпретаційні засади концерту для саксофона з оркестром Олександра Глазунова / Д. П. Максименко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство / редкол.: М. Станкевич, О. Голубець, Н. Урсу [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2012. – Вип. 2. – С. 143–147. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2012
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: саксофон
агогіка
композиція
Abstract: Стаття присвячена вивченню оригінальності задуму та способу його втілення у першому російському концерті для саксофона з оркестром, його стилістичним рисам. Здійснено порівняльну характеристику двох інтерпретаційних версій - американського саксофоніста Ежена Руссо та грецького - Теодора Керкезоса. Вони суттєво відрізняються між собою як за манерою виконання, так і в сенсі темпово-агогічних прочитань окремих розділів, розумінні їх драматургічного навантаження.
Статья посвящена изучению оригинального замысла и принципов его воплощения в первом русском концертном произведении академического направления для саксофона с оркестром, его стилистических черт. Осуществлена сравнительная характеристика двух во многом противоположных интерпретаций - американского саксофониста Эжена Руссо и греческого - Теодора Керкезоса. Обе интерпретации существенно отличаются друг от друга как манерой и стилем исполнения, так и в плане темпово-агогических прочтений отдельных разделов, их драматургических функций.
The article is devoted to the studying of genre of the saxophonic concerto as a first XX-century composition of the concert form of the poem type. The specific poetic and stylistic features of this composition are analyzed. The connection between Glasunov' musical language and modern tendencies of ХХ century musical art (neostilistic feturres) s observed. ПЄ comparative features of the two different snterpretations are obsersed (an american saxophonist E. Russo and Greek saxophonist T. Kerkezos).
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2242
Copyright owner: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2012 № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
maksumenko.pdf109,11 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.